• Сіра китайська стіна: всередині світової бетонної наддержави

    28 ноября, 2021 Нет комментариев

     

    БEТOН: КOЛИ МAСШТAБИ ВРAЖAЮТЬ

    У пeрeдмістяx нa півдeнь від Пeкінa будується aeрoпoрт, який мoжe стaти oдним з нaйбільш зaйнятиx aeрoпoртів у світі. Зaвдяки йoгo врaжaючoму дизaйну від aрxітeктoрів бюрo Zaha Hadid він oтримaв прізвиськo «мoрськa зіркa». Міжнaрoдний aeрoпoрт Дaсінь у Пeкіні мaє відкритися в жoвтні і в кінцeвoму підсумку мoжe прийняти більшe 100 мільйoнів пaсaжирів нa рік. У тoй чaс як стaлeвий eкзoскeлeт вaгoю 52 000 тoн oxoплює шість зaлів aeрoпoрту, oдрaзу пoтрaпляє в oчі, тe, щo визнaчaє бaгaтo китaйськиx мeгaпрoeктів: 1,6 млн. кубoмeтрів бeтoну, викoристaнoгo на прoeкту.

    Будівництвo нoвoгo aeрoпoртнoгo вузлa рoзпoчaлoся в 2014 рoці і є oдним з нaйбільшиx інфрaструктурниx прoeктів, ініційoвaним прeзидeнтoм крaїни Сі Цзіньпінoм, з мeтoю стримувaти упoвільнeння eкoнoміки Китaю.

    Рoзтaшoвaний нa 67 км нa півдeнь від стoлиці, aeрoпoрт рoзкинувся нa 780 000 кв. мeтрів — приблизнo нa трeтину розміру м. Едінбург. Вслед планами він має обробляти 72 мільйони пасажирів бери рік і матиме до 2025 року чотири злітно-посадочні смуги. Існує також і довгострокове бачення додаткових злітно-посадкових смуг та розмови ради об’єм у 200 мільйонів пасажирів. Існуючий міжнародний аеропорт Пекіна получай північному сході, який залишатиметься відкритим, вже обробляє близько 96 мільйонів пасажирів получи и распишись рік.

    Одна група, яка невыгодный виграє від передового сучасного дизайну — це 20 тисяч людей, виселених з села Дасінь, щоб звільнити місце пользу кого будівництва. Ще 20 сіл планується переселити після того як аеропорт відкриється насквозь занепокоєння з приводу шумового забруднення.

    Новий аеропорт — лише остання голова в історії про те як Небесная империя став бетонною супердержавою 21-го століття. Починаючи з 2003 року Небесная империя кожні два роки виробляє більше цементу ніж США протягом всього 20-го століття. Навіть після спаду в останні роки Поднебесная (империя) використовує майже половину світового бетону. Будівельний директриса — дороги, мости, залізниці, містобудування та інші обязательно-сталеві проекти — становили третину розширення китайської економіки в 2017 році.

    Поднебесная (империя) вже є домом для найбільшої в світі бетонної конструкції — греблі  ГЕС «Три ущелини» выше річку Янцзи. Іноді вона називається «новою Великою китайською стіною», що включає 27,2 млн. кубометрів бетону. Як і всі бетонні досягнення Китаю вона є предметом дискусій. Близько 1,4 мільйона людей були переселені в рамках проекту, були скарги бери те що переселення поселень було непрофесійним, а компенсаційні гроші зникали в касі місцевого самоврядування. Більше 100 працівників загинули в процесі будівництва, а археологічні та культурні об\’єкти поряд з ГЕС були затоплені. Нічого з цього неважный (=маловажный) заважало Лі Юнгану, генеральному директору Корпорації «Три ущелини», оголосити в 2006 році, що банкет була «найбільшим проектом, який китайський толпа здійснив протягом тисяч років».

    Лі лише доводилося чекати ще сім років, щоб перевершити ще Водан китайський бетонний подвиг. У 2013 році відкрився східний авиамаршрут меліораційно-транспортного проекту «Перенесення води з Півдня в Північ», що з\’єднав Громадный канал між річками Янцзи та Хуанхе получи сході Китаю зі столицею Пекіном возьми півночі. Проект є багаторічним планом в (видах відведення води з повноводного півдня Китаю перед його посушливої півночі, де дефіцит води є гострою проблемою. Водний тракт вже коштував близько $ 80 млрд., що работать не покладая рук його найдорожчим інфраструктурним проектом у світі. Тільки для першому етапі він використав більш ніж удвічі більше бетону по (по грибы) дамбу «Три ущелини»: 65 млн. кубометрів. Расчёт в кінцевому підсумку транспортує вантажі та прісну воду сверху відстань більше 4300 км.

    Такі амбітні інфраструктурні проекти вимагають великої кількості бетону. Але цей попит несомненно задовольняється виробництвом цементу в країні: у 2017 році Небесная империя виробляв 2,4 млрд. тон цієї продукції – більше вслед за решту країн світу. Але загальна потужність цементної промисловості Китаю наближається давно 4 млрд. тон щороку. Ця невідповідність пояснюється тисячами занедбаних либо недостатньо використовуваних цементних заводів, які викидають промислові серця Китаю. Це реликт багаторічних інвестицій експортерам, підтриманих дешевими кредитами державних компаній, які без- використовували прибуток для покращення виробництва та збільшення зайнятості.

    ДІЗНАЙТЕСЬ БІЛЬШЕ ЦІКАВИХ ФАКТІВ Относительно БЕТОН:

    Рак головы надлишкових потужностей Китаю, особливо у важкій промисловості, добре задокументована. У лютому минулого року Міністерство промисловості та інформаційних технологій країни оголосило, що розширення потужності в цементній промисловості если суворо заборонено до кінця року з метою скорочення потужності возьми 10 %  до 2020 року.

    Проте подібні обмеження сверху виробництво поки що не припиняють бетонну історію Китаю. У жовтні 2018 року найбільший у світі морський міст, міст Сянган-Чжухай-Макао, був офіційно відкритий Сі Цзіньпінем. Він має довжину 55 кілометрів і це також найдовша сполучена транспортна лінія у світі — в 20 разів перевищує довжину мосту «Золоті потерна» в Сан-Франциско. Будівництво коштувало 18.3 млрд. доларів, зайняло 9 років і використало 1.08 млн кубометрів бетону, створивши змієподібну інфраструктуру з мостів, штучних островів та тунелів.

    Але без- все так райдужно як здається. Перший прикрий випадок з цим мостом виявився пов’язаним з бетоном. У грудні 2017 року фахівець з технічної лабораторії Гонконгу був ув\’язнений получай вісім місяців за фальсифікації результатів тесту в стиснення бетону для цього мосту. Представитель місцевої ради Гонконгу Рей Голова заявив, що скандал «створив кризу довіри предварительно здатності уряду Гонконгу контролювати та забезпечувати довіру предварительно великомасштабних будівельних проектів», як повідомляла Hong Kong Free Press.

    Але криза довіри полягала безвыгодный тільки в стандартах безпеки. Мільйон кубічних метрів бетону також являють собой зростаючу досяжність материкового Китаю накануне нібито автономних регіонів Макао та Сянган. Едді Чу, продемократичний депутат місцевої чтобы Гонконгу заявив минулого року, що міст є «політично керованим мегапроектом лишенный чего нагальної потреби», враховуючи існуючі транспортні зв\’язки між Гонконгом і материком. Інші називають його «білим слоном» і несправедливим тягарем про гонконгських платників податків.

    Бетонна манія в Китаї демонструє чуточку ознак свого зменшення. Багатоповерхівки наступательно ростуть по краям міст, щоб задовольнити нескінченний потік мігрантів з сіл, а головні проекти, такі як новий аеропорт Пекіна аль Гонконгський міст, вважаються престижними досягненнями. У більш скромному масштабі у Шанхаї получай початку цього року був відкритий найдовший у світі бетонний міст, роздрукований получай 3D-принтері. Це подвиг техніки з боку 176 окремих 3D-принтерів, що приборкали бетон.

     

    12345 (No Ratings Yet)
    Загрузка...

    Комментарии