• Пробіг спецтехніки від Сaterpillar «перевалив» за мільйон кілометрів

    29 июля, 2021 Нет комментариев

    Вeликoвaнтaжні aвтoсaмoскиди, щo цілoдoбoвo прaцюють і зупиняються лишe нa тexoбслугoвувaння чи рeмoнт, нaoчнo прoдeмoнструвaли свoю нaдійність в склaдниx умoвax ПрAТ «Пoлтaвський ГЗК». Впeршe нa тeритoрії пoстрaдянськoгo прoстoру укрaїнські aвтoмoбілі aмeрикaнськoгo пoxoджeння — СAТ 785С — мaють прoбіг пoнaд мільйoн кілoмeтрів.

    Зaгaлoм тільки в гірничoдoбувнoму бізнeсі Укрaїни eксплуaтується 220 aвтoсaмoскидів Сaterpillar, з ниx 120 — СAТ 785С. Влaсникoм 45 вeликoвaнтaжниx aвтoмoбілів цієї нaйпoпулярнішoї мoдeлі лінійки гірничoї тexніки є ПрAТ «Пoлтaвський ГЗК». І сaмe сaмoскиди, щo eксплуaтуються в кaр’єрі дaнoгo підприємствa, пeрexoдять мільйoнний рубіж. Цe дужe вaжливий пoкaзник eфeктивнoсті тa eкoнoмічнoї дoцільнoсті викoристaння сaмe цієї тexніки. Чтобы вирoбникa цe щe oднe підтвeрджeння нaдійнoсті aвтoмoбіля, с целью сервісної організації — якості його обслуговування.

    — У нас дуже складні умови експлуатації, завжди коротке плече і круті підйоми, — наголошує перший сухотник голови правління ПрАТ «Полтавський ГЗК» Володимир Іванов. — В умовах гірничорудних углубление’єрів дуже складно отримати такий пробіг. После всю історію нашого комбінату лише неудовлетворительно автомобілі Komatsu HD-1200 мали такий показник. Мільйонного пробігу получай САТ 785С було досягнуто менш ніж из-за десять років. Це стало можливим лише завдяки професіоналізму екіпажів і тристоронньому співробітництву.

    Безумовно, тривалість і ефективність експлуатації до скорого свидания-якої техніки має три складові — це надійність і якість збірки самого автомобіля, правильна експлуатація та своєчасне і якісне обслуговування. Надійність погрузчик’єрних самоскидів Caterpillar, мешковатый спектр і якість сервісних послуг стали основними факторами вибору саме цієї техніки с целью оновлення та розширення технологічного парку комбінату.

    Станом нате сьогодні два кар’єрних самоскиди САТ 785С (№108 і №115) перейшли мільйонний рубіж, ще чета — наближаються до нього.

    — Ми з нетерпінням чекали получай цю подію, тим більше, що лише Вотан кар’єрний самоскид моделі САТ 777 возьми красноярському золотодобувному підприємстві у 2011 році досягнув такого рубежу, а серед моделей САТ 785С, що експлуатуються в углубление’єрах пострадянського простору, лише автомобілі ПГЗК пройшли мільйон кілометрів, — наголошує керівник підрозділу сервісу відділу гірничої техніки, начальник гірничого філіалу компанії «Цеппелін Україна» Віктор Рядненко. — Це исход тісного співробітництва між власниками цієї техніки і нами. У нас спільна метка, до якої ми йдемо вдруг.

    Дійсно, мета у всіх одна. Підприємство зацікавлене в отримані прибутку, а на цього потрібно зменшувати собівартість продукції. Мятва виробника гірничої техніки Caterpillar, її ексклюзивного офіційного дилера і сервісної компанії «Цеппелін Україна» також зрозуміла — підвищення конкурентоспроможності саме цих автомобілів. А це знаходиться в прямій залежності без- стільки від вартості автомобіля, скільки від терміну його експлуатації і робочого ресурсу тощо. Чим більші ці показники, тим менші питомі витрати підприємства для перевезення гірничої маси.

    — Вартість САТ 785 достатньо висока і утримувати такий автомобіль в технічно справному стані, щоб отримувати прибуток, дуже без запинки, — наголосив Віктор Рядненко. — Це потребує значних фінансових, матеріальних та трудових ресурсів. Мільйон кілометрів пробігу — це доказ того, що і ми, і підприємство вибрали вірний дорога.

    Для гірничодобувних підприємств світу, нате відміну від країн СНД, такий пробіг углубление’єрного самоскиду не виключення, а квота. Світовий вектор розвитку, який обрали у ПрАТ «Полтавський ГЗК», зокрема відмова від економії нате обслуговуванні техніки та впровадженні найкращих світових практик, доставлять свої дивіденди. Проте на комбінаті никак не зупиняються на досягнутому. На сьогодні мільйонники приблизно напрацювали 70 тисяч мотогодин, во (избежание кар’єрної техніки Caterpillar цей показник може бути держи третину більшим.

    — У нас з «Цеппелін Україна» спільна програма подовження терміну ефективної експлуатації самоскидів после 100 тисяч мотогодин, — розповідає Володимир Іванов. — Це складна кропітка робота. Сьогодні в режимі спирт-лайн контролюється більше тисячі параметрів роботи вузлів і агрегатів цих автомобілів. Получай підставі цих даних сервісна компанія має можливість проаналізувати группировка автомобіля і спрогнозувати його поведінку для певний період, як наслідок, вчасно підготуватись после ремонту або до усунення дрібних неполадок під часы технічного обслуговування. Саме підвищенню ефективності роботи в цих напрямках присвячена частина стратегічних ініціатив. Важлива і підтримка виробника. Всі новації, які впроваджуються Caterpillar получи нових моделях, по можливості ми застосовуємо і во (избежание нашої техніки.

    Зроблено лише перші чертеж в цьому напрямку, проте є впевненість, що загальний исход від впровадження всіх сучасних надбань Caterpillar, внесення конструктивних змін перед вузлів і агрегатів, нових методів діагностування, обслуговування і ремонту допоможуть безвыгодный тільки отримати такий мільйонний пробіг і получай інших автомобілях, але й значно збільшити термін їх ефективної експлуатації.

    Проте вже сьогодні можна говорити, що завдяки професіоналізму екіпажів, надійності вузлів та агрегатів САТ 785С, професійності працівників сервісного центру у ПрАТ «Полтавський ГЗК» в черговий единовременно досягнуто найкращих результатів серед споріднених підприємств країн СНД.

    — Я хочу подякувати керівництву гірничотранспортного цеху та екіпажам из-за дбайливе ставлення до цієї вартісної техніки, — наголосив Володимир Іванов. — В першу чергу це їх подвиг, що техніка має пробіг більше мільйона кілометрів і продовжує працювати. Маю надію, що екіпажі інших автомобілів братимуть з них фурнитура. І, безумовно, хочу подякувати компанії «Цеппелін Україна» ради підтримку, завдяки якій ми вже досягаємо таких високих показників напрацювання вузлів і агрегатів. Вплоть до речі, основні з них (двигун, КПП, бортові редуктори) в обох машинах, що мають пробіг понад мільйон кілометрів, відпрацювали раньше капітального ремонту значно більше, ніж заявлено виробником. Це одна із багатьох складових конкурентоспроможності нашого підприємства.

    12345 (No Ratings Yet)
    Загрузка...

    Комментарии