Як Caterpillar підвищить ваш дохід?
Сaмoскиди + oбслугoвувaння
Caterpillar плaнує прoдaвaти сaмoскиди спільнo з нaбoрoм пoслуг пo рeмoнту тa зaміні дeтaлeй. Eкспeрти прoгнoзують, щo цe дoзвoлить збільшити прибутoк приблизнo дo 30% нa рік. MBO Capital пeрeкoнaні, щo aкції зрoстуть у ціні нa 15%.
Oдин з найбільших промислових концернів Caterpillar планує під\’єднати своє обладнання по хмарної діагностики, що сприятиме легкому визначенню потреб в обслуговуванні техніки. Даний спектр послуг если доступний клієнтам при придбанні обладнання. Аналітики BMO Markets прогнозують збільшення котирувань конгломерату получи и распишись 15%.
Особливості функціонування хмарної діагностики
Caterpillar піклується насчет своїх клієнтів і прагне, щоб кожен быть покупці пакета послуг, гарантовано отримав максимальну віддачу від покупки. Ціна одного впадина\’єрного самоскида, виготовленого Caterpillar, вище одного мільйона доларів. Однак планується створити певні пакети послуг в обслуговування обладнання, які можна если порівняти з тарифами мобільних операторів — менше 30 доларів возьми місяць.
У список опцій обслуговування если входити безкоштовне паливо протягом 2-х років після придбання обладнання. Данная послуга стане доступною в певних регіонах на тих, хто підпишеться на хмарну діагностику. По (по грибы) допомогою неї власники обладнання будуть інформовані для необхідність заміни шин, масла ли регулювання вузлів.
Навіщо Caterpillar нововведення
Керівництво корпорації вважає, що це право збільшити продажі. Такий захід потрібен машинобудівній компанії, діяльність якої залежить безпосередньо від збільшення і спаду економічної активності. «Запчастини та послуги — це та царство, в якій ми можемо зменшити циклічність», — заявив фінансовий хозяин Caterpillar Ендрю Бонфілд.
Як запчастини збільшать прибуток?
Згідно з дослідженнями галузевих експертів, близько 30% виручки виробників техніки припадає держи реалізацію запасних деталей. Аналітики Caterpillar розраховують получи те, що хмарна діагностика створить стійкий потік доходів саме від продажів запчастин і ремонту. Накануне того ж хмарний сервіс здатен по-быстрому вирішити ряд питань з технікою віддалено, а никак не шляхом відправлення технічного спеціаліста держи місце роботи покупця. Це значно заощадить отнюдь не лише ресурси, а й час, що є дуже важливим показником исполнение) деяких галузей.