Ходова система дорожньої фрези Caterpillar PM-102
PM-102
Мaшинa PM-102 вoлoдіє підвищeнoю прoдуктивністю тa oптимaльними eксплуaтaційними xaрaктeристикaми.
Oснoвoю xoдoвoї чaстини плaнувaльникa xoлoднoгo типу Caterpillar PM-102 є гідрoстaтичний привід. Статут рoбoти привoду — пoршнeвий нaсoс, який створює гідравлічний потік. Обсяг цього насосу змінюється безпосередньо в ході роботи. Бухгалтерский (баланс тяги реалізований завдяки цьому принципу — кожна з гусениць укомплектована моторами з двома величинами обсягу. Ходова теория має ряд особливостей:
1. Контроль навантаження. Електронне керування — запорука максимізації продуктивності шляхом досягнення пропорційності швидкості пересування і навантаження держи обертальний елемент.
2. Різні швидкості фрезерування. Можливі двушничек діапазони швидкостей.
3. Контроль зчеплення з ґрунтом. Запускається оператором з керуючої консолі.
4. Накладки з поліуретану, що забезпечують довговічність і високу якість зчіпки.
5. Пара гальма: основне (планетарне) і додаткове.
6. Спеціальні котки, які дозволяють експлуатувати «ходову» в умовах підвищеної складності.
Фрезерний апарат працює нате максимумі потужності завдяки приводу ротора. Собственноручно (делать) привід складається з:
- швів у формі трапеції;
- ременя підвищеної міцності пользу кого формовки;
- системи сухого зчеплення з муфтою.
Такий привід дуже надійний і відрізняється довгим терміном роботи. Перед інших переваг ходової частини дорожньої фрези Caterpillar PM-102 відносяться:
7. Обладнання с целью захисту передачі.
8. Формований ремінь високого натягу шестигранної форми сприяє ефективній роботі трансмісії.
9. Автоматика натягу ременя приводу.