Навіщо промисловим компаніям створювати брендинг та стратегію
Брeндинг в прoмислoвoсті
В сучaснoму світі кoнкурeнція у до скорого-якій з сфeр бізнeсу вeличeзнa, ситуaція в Укрaїні нe є виключeнням. І нe мaє знaчeння, мoвa йдe прo тoвaр чи пoслугу, тисячі кoмпaній сьoгoдні вирoбляють всe від зубниx щітoк дo сучaсниx смaртфoнів, тисячі бaнків нaдaють фінaнсoві пoслуги, сoтні aвіaкoмпaній oргaнізoвують aвіaпeрeвeзeння. Aлe тільки oдиниці кoмпaній, кoжнa в свoїй ніші, є лідeрaми тa мaють успіx.
Чoму тaк? Від чoгo цe зaлeжить? Щo на цьoгo пoтрібнo? Якa рoль брeндингa тa стрaтeгії в успіxу?
Нa ці тeми ми пoгoвoрили з співзaснoвникoм діджитaл-aгeнції UPTURN Владиславом Гурковським.
Чому получай вашу думку одні компанії топчуться бери місці, а інші стрімко розвиваються?
Мало-: неграмотный відкрию Америки якщо скажу, що це чета базових фактори — якість продукту чи послуги і сильний бренд, короче і бажання швидко рости звісно. По (по грибы) відсутності одного з факторів, перспектива успіху бренду як мінімум під сумнівом.
Чи можна тёта саме сказати про промислові компанії? Скажімо будівельні ли інжинірингові, чи про виробників будівельних матеріалів.
Звісно, це дуже класичні сфери в яких величезна конкуренція, тому к того щоб чимось відрізнятися від конкурентів, потрібно якось диференціюватися, іншими словами — дуже чітко вказати своєму клієнту чим ти відрізняєшся від свого конкурента і з яких причин клієнт має обрати саме твій детище/послугу.
З цього приводу є дуже гарна том Джека Траута “Диференціюйся аль вмирай! Виживання в епоху вбивчої конкуренції.” в якій він незаперечно ввергать, що диференціювання є наріжним каменем успішного маркетингу, і дає практичні рекомендації ровно по правильним стратегіям маркетингу.
Тому, диференціація продукту чи послуги є одним з ключових факторив в успішності до скорой встречи-якого бізнесу.
Яскравий приклад планограми полиці з чіпсами, мол всі бренди виглядають однаково.
Вдала візуальна диференціація
Що потрібно угоду кому) того, щоб знайти свою конкурентну перевагу?
Потрібно почати з дослідження клієнта і його потреб, тобто мова йде относительно кінцевого користувача послугою або покупця продукта. В результаті досліджень, маючи повноту інформації относительно клієнта потрібно переходити до розробки стратегії, яка включає в себя аналіз ринку, конкурентний аналіз, розробку позиціонування, визначення конкурентних переваг, брендинг или ребрендинг якщо це потрібно.
Нещодавно наприклад, ми розробляли стратегію та ребрендинг про українського бренду гідроізоляційних матеріалів KRYS, получи прикладі цієї роботи можу констатувати — в целях того щоб розробити комплексну стратегію бренду ми витратили близько 3х місяців, провели численні інтерв\’ю з потенційними і поточними клієнтами продукту, але я думаю в нас справді вийшов гарний детище в фіналі.
Розкажіть детальніше про ребрендинг та розробку стратегії во (избежание KRYS
KRYS — це якісний гідроізоляційний матеріал українського виробництва.
Вперед нами стояла задача розробки гасла бренду, загальної стратегії, та ребрендинг.
Ми почали з дослідження аудиторії, провели десятки інтерв\’ю з поточними та потенційними клієнтами KRYS (архітектори, забудовники, підрядники з гідроізоляції)
Після цього, ми довго думали надо гаслом бренду, і прийшли в кінцевому результаті перед — “KRYS — зупиняє стихію”.
Чому саме таке гасло, снаряжение в тому, що головна задача гідроізоляції швидко та якісно зупиняти воду, і як ми дізнались з дослідження аудиторії — це теточка на що в першу чергу звертають увагу близ виборі виробника гідроізоляційного матеріалу.
Після розробки гасла, ми почали працювати по-над ребрендингом, адже важливо було візуально передати та зобразити ідею “KRYS — зупиняє стихію”
Возле розробці логомарки ми вирішили зобразити безсилість стихії води ранее якісною гідроізоляцією. Для цього використали відповідні кольори: синій — водица, червоний — лінія захисту. Також додали дескриптор, який фіналізує логотип загалом.
Ідею протистояння гідроізоляції KRYS стихії ми розвинули і розробили фірмовий паттерн, який складається з поєднання червоних, білих та синіх ліній. Їх поєднання в різних комбінаціях получи и распишись всіх носіях показує надійність гідроізоляції KRYS в протидії стихії. Получи и распишись нашу думку, це має вибудувати чіткий асоціаційний много в цільової аудиторії. Тому, якщо комусь потрібен если надійний гідроізоляційний матеріал, ми сподіваємося що вибір если зроблено на користь KRYS, в тому числі завдяки вдалому брендингу.
Брендинг ради KRYS https://upturn.online/ua/blog/casestudy-item/branding-for-krys/
Як власнику компанії зрозуміти що йому потрібен брендинг чи стратегія?
Дуже элементарно — запитати в самого себе — чим моя компанія відрізняється від компаній конкурентів X та Y? Якщо ви швидко безлюдный (=малолюдный) знаходите відповіді — у вас є певні проблеми з диференціацією вашого бізнесу. Варто задуматись.
І ще, дуже важливо щоб бізнес усвідомлював — помимо перебудови та інтеграції бізнесу під потреби онлайн користувачів та сучасних digital платформ — майбутній розвиток може бути безграмотный таким стрімким.
Владислав Гурковський
v.gurkovskiy@upturn.online
0976807041